Haul #nr1 – Rossmann, DM, Reserved

Bevallom, ez a bejegyzés már egy ideje meg van a fejemben, és már “papír alapon” is, azonban eddig nem találtam meg a megfelelő felületet hozzá. Egy kis kutatómunka után ide találtam, megnyitom a rendszeres beszámolóimat. 🙂

Nagy sikerrel tudok véletlen betérni a boltokba, ahol végül mindig találok valamit, amit nem lehet otthagyni…

Az elmúlt időszakban szépségápolási termékeket és egy pénztárcát sikerült beszereznem a Rossmann-DM-Reserved ördögi háromszögében. Néhány termékkel csak most ismerkedek, de érzem, van közte nyertes. 😉

 

Pénztárca – Reserved

Egy ideje már kisebb méretű pénztárcák felkutatását űzöm. Eddig nagy téglatest alakú Stradivarius pénztárcám volt (ami a táskában tényleg téglaként viselkedett a súlyát tekintve). Szerettem, mert mindenféle kártyát tudtam benne tárolni a bicikliszelep-átalakító, gemkapocs és zsebkendő mellett. Tavaly beszereztem mellé egy kártyatartót, amibe az előbbinek tartalmának felét bele tudtam zsúfolni, és így még több helyet sikerült elfoglalnom a táskáimban. Idén tavasszal elkezdtem értékelni, hordani a kisebb méretű, mindent elnyelő batyukat, aminél a kevesebb hely gondokat okozott. Mondjuk, ezekben is tudok hordani 5 kiló cuccot, nem tudom, hova préselem… Na, de rövidre zárva a szót, tudatlanul besétáltam a napokban a Reservedbe és szembetalálkoztam ezzel az utolsó darab pénztárcával, vittem is egyből magammal. Az egyetlen, amit kifogásolni tudok benne, hogy a középső aprópénzes része nincs rögzítve, és ezáltal gyengébbnek érződik a tárca.

reserved_penztarca.jpg

 

 ISANA hajolaj

A tökéletes hajvégápoló! Több olajat is próbáltam már a hajamra, eddig mindegyiknél az volt a gond, hogy nagyon elnehezítette, összetapasztotta a hajamat. Ebből viszont már másodikat is megvettem, annyira bevált, bár még az előző is majdnem tele van. Viszonylag sűrű az állaga, hosszú hajra 2-3 pumpálás bőven elég (csak a hajvégekre teszek!), nagyon szépen oszlik el, és szerintem egy élet, mire elfogy.

Szerintem érdemes mindenkinek egy próbát adni, csak ajánlani tudom, és Budapest területén május-június havi Rossmann kuponnal 33% kedvezmény jár. 😉

isana_hajolaj.jpg

 Isana Hair hajápoló olaj agán- és napraforgóolajból

Catrice – Eye Brow szemöldökceruza és Camouflage Cream korrektor

catrice_eyes.jpg

Catrice Szemöldök ceruza, date with ash-ton 020

Catrice Camouflage Cream, ivory 010

A Rossmannál maradva, beszereztem két Catrice Cosmetics terméket is. Korábban egy Essence szemöldök ceruzát használtam, de sok jót hallottam a Catrice-es párjáról. Több üzletben is jártam már úgy, hogy a sminkes részleg foghíjas volt, emiatt is került bele gyorsan a kosaramba, amint találkoztam a nekem megfelelő árnyalattal. Otthon kicsit megijedtem, elsőre sötétebbnek, vöröses árnyalatnak tűnt, viszont a keféje mindent megér. Az én hajszìnemhez az Essence 05 – soft blonde jobban passzol, a Date With Ash-Ton is fogyni fog. A Camouflage Cream-et a bevált csapaton ne változtass elv alapján vettem újra a 010 – ivory árnyalatban.

 

Himalaya – arctisztító

Himalaya Herbals Nim Arclemosó normál és zsíros bőrre – 150 ml

 

Ezt a terméket már egy ideje használom, micellás víz után szoktam bevetni a még esetlegesen az arcomon maradó alapozó leszedéséhez. Talán egy kicsit szárítja a bőrömet, az illata olyan tiszta és egyből habot pumpál. A Rossmannban vettem akcióban olyan 900 Ft-ért, a teljes ára 1299 Ft. Várhatóan újra fogom venni.

 

Dove – Purely pampering tusfürdő és go fresh dezodor

dove_tusf_deo.jpg

 Dove Purely Pampering Peony tusfürdő – 250 ml
Dove Go Fresh körte & aloe vera női dezodor – 150 ml

Dove tusfürdőt már rég használtam, akkor nem váltak be nekem, ha jól emlékszem, szárították a bőrömet. Most adtam neki egy újabb esélyt, a Purely Pampering édes illatú krémtusfürdő bazsarózsával verziója jött velem. A pisztáciás sósabb illat és e között hezitáltam, a tavasz-nyár átmenetre az édes győzött.

A go fresh körtés kiadása most újdonság, beálltam én is a sorba, megvettem. Az illata nagyon tetszik, frissítő, egész tartós, de ha edzeni is jársz, azért érdemes magaddal vinned, előtte bebiztosítani magad. 😉 A hatása sajnos nekem nem olyan tartós, mint a kedvenc dezodoromé (Olivia krémdezodor – beszámolok róla majd későbbi posztban).

 

Sun Ozon – napozóspray

 Sunozon napozó spray gyerek F30 – 250 ml

Amint megjelentek az első napsugarak, már sikerült magamra égetnem a felsőm körvonalát, mindezt délután öt körül… Már előtte beszereztem ezt a gyerekek számára készített naptejet, mert nem találtam felnőtteknek való szórófejes 30 faktoros napvédőt. A bőröm meg amúgy is elég érzékeny, így a plusz ápolás mindig jól jön. 🙂

 

She körömlakkok – DM

 

she_koromlakkok.jpg

 She stylezone perfect nudes nail polish 320/040

She stylezones gel-like’n ultra stay nail polish 322/330

Emlékszem, régen nagyon nem tetszettek a she körömlakkok csomagolása, ami lássuk be, elég meghatározó szempont egy lakk kiválasztásánál.. 🙂  Legutóbb viszont nagyon megtetszett ez a nude szín, és választottam mellé gyors egy bordót (ami nem szerepel a képeken), és nem sokra rá ezt a korallos-pirosas színt. A bordót próbáltam ki először még fedőlakk nélkül, pár napig fennmaradt a körmeimen. Utána egyből a nude jött két rétegben az Essence gel look plumping top coat fedőlakkal, és egy hétig kitartott kopás nélkül. Egy csoda! Ennek örömére beruháztam a nyárias pirosra, fedőlakk nélkül eddig nem bizonyult túl tartósnak.

 

Próbáltátok már ezek közül bármelyiket?

Livi

 

Leave a Reply

